پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
کوشاکوشا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره
سیناسینا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات و عکسهای کودکی سینا و پارسا

7 ماهگی پارسا کوچولوی من

1392/12/21 23:07
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هوا خیلی شاعرانه شده از صبح داره بارون نم نم میباره به همین خاطر این شعر را به پسرای گلم تقدیم می کنم: 

گاهی مثل باران باید بارید گاهی نرم وگاهی تند...

وگاهی..خیس باید كرد...

گلبرگهای زیبای برون را وگاهی بایدشكست....

شاخه های زاید خشكیده را..

تا سبز شوند جوانه ها..

وبخوانند..ترانه ها..زیر قطرات نم نم باران...
.گاهی مثل باران...

باید بخشید ترانه زندگی را...

تا عاشقی كنند .. پروانه ها...

19 اسفند 

پسر گلم روز به روز داری شیرین تر از قبل میشی عزیزم .وقتی بغلت میکنم شروع به پریدن میکنی .اگه یه چیزیو بخوای سینه خیز و با سرعت میری میگیریش.قلب

این گلها رو بابات تو این گلدون کاشته و تو هم میخواستی یه حال جسابی بهشون بدیخنده

اینم یکی از کارهای جالبی که انجام میدی فکر کنم داری واسه چهار دستو پا رفتن تمرین میکنی.

جدیدا وقتی لباسشویی کار میکنه میری پیشش و با دقت بهش نگاه میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرين
24 اسفند 92 14:34
خيلي ناز و خوردني شدي عشق گردالوي من ما هم هر روز بيشتر از قبل عاشقت مي شيم نازنازي كوشولومرسی خاله مهربونم
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:37