پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
کوشاکوشا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره
سیناسینا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات و عکسهای کودکی سینا و پارسا

تولد 6 سالگی سینا

1392/12/7 0:17
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری
بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
پسر عزیزم تولدت مبارکبغلقلبماچ
 
یک اتفاق جالب از شب تولدت این بود که بدون اطلاع من رفتی از کیکت که توی یخچال بود عکس بگیری که دوربین از دستت میفته روی کیک وحسابی خامه ای میشه ویه چشم انگری بردو خراب میکنه و میای دستمال کاغذی میبری که دوربینو تمیز کنی و صدام میکنی و خیلی ناراحت بودی نگرانو منم سعی کردم که چشمشو دوباره درست کنم که آخرش این شکلی شد.اینم همون عکسی که گفتم تو گرفتی
 
 
 
یه اتفاق دیگه که توی تولدت افتاد این بود که عمه شیدا افتاد دنبالت که ببوست که پاش میخوره توی پایه میز و متاسفانه انگشت کوچیکش میشکنهآخاوهناراحت
اینم از عکس داداش پارسا برای اولین بار در تولدت
پارسا و سینا
دو تا وروجک دیگه هم بودن که برای اولین بار در تولدت حضور چشمگیری داشتن خنده
بهار و آرین
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیبا
1 اسفند 92 11:38
این جا تولد ه هوراااااااااااااااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارک سینا جون ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از تبریکت دیبا گلی رو میبوسم
مامان آرين
3 اسفند 92 8:06
تولد تولد تولدت مبارك ان شااله تولد صد و بيست سالگيتو بگيري سيناي خشگل من
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون