پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
کوشاکوشا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره
سیناسینا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات و عکسهای کودکی سینا و پارسا

هفته ای تاریخی برای من

1392/11/19 17:26
نویسنده : مامان
227 بازدید
اشتراک گذاری

در این هفته پارسا کوچولوی من ٦ ماهه قلبوسینا پسر گلم شش ساله میشه هورا

اینم از عکس شش ماهگیت پارسا جون بعد از واکسنی که صبح زدی عزیزمگریه

پارسا

پارسا بعد از این همه انتظار  من و بابات شروع به سینه خیز رفتن کردی ماچ

یک هفته ای هست که شروع به غذا خوردن کردی یعنی از آخرین هفته پنج ماهگیت و اینم از اولین قاشقی که خوردیخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرین
20 بهمن 92 1:45
سلام سلام ستاره ها, ماشاء اله به این پسرهای ناز و خوردنی , عشقای من پارسا جونم عزیزم ماهگردت مبارک , سینا عشق من قشنگ خاله تولدت مبارک ایشا اله صد و بیست ساله بشی قربونت بشم دوستتون دارم عاشقتونم بی نهایت
مامان
پاسخ
قربونت برم خواهر یکی یدونه خودم
خاله
20 بهمن 92 1:47
پارسای خشگل من سینه خیز رفتنت مبارک خاله غذا خوردنتم مبارک جیگرم ,دو روزه خبر ندارم ازتون!!!! ماشاءاله ماشاءاله قربونتون بشم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان دیبا
1 اسفند 92 11:42
ای جااااااااااااااااااااااانم چه گل پسری بوووووووووووووووس واسه پارسای خوشملم نوش جووووووووووووووووونت باشه عسلم
مامان
پاسخ
مرسی خاله مریم
مامان دیبا
1 اسفند 92 11:43
خصوصی داری عزیزم
مامان
پاسخ
نه بابا منو خصوصی واسه ردگم کنی و کلکه